آموزش حركت چمباتمه يوگا

آموزش يوگا به صورت تصويري،آموزش يوگا ، يوگا ، فيلم آموزش يوگا ، تكنيك هاي يوگا ، فوايد يوگا

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آموزش حركت چمباتمه يوگا

۴,۴۱۲ بازديد

حركت چمباتمه

اين آسانا زانوها را نرم و انعطاف پذير مي كند و كششي در كمر و ماهيچه هاي گردن ايجاد مي كند.همچنين باعث آرامش پاها مي شود.در اينجا به آموزش اين حركت مي پردازيم.

حركات نشسته يوگا,اموزش حركات ايروبيك,آموزش ايروبيك بانوان

حركت چمباتمه

به ادامه مطالب برويد

 

حركات نشسته يوگا - حركت چمباتمه

اين آسانا زانوها را نرم و انعطاف پذير مي كند و كششي در كمر ، ماهيچه هاي گردن ايجاد مي كند.همچنين باعث آرامش پاها مي شود.

1. بصورت چمباتمه بنشينيد.
akairan

حركت چمباتمه

2.

كمر خود را با كشيدن دستها به جلو و خم كردن سر كشش دهيد.سعي كنيد در اين حالت تعادل خود را بدست آوريد بايد شما در نواحي لگن و پايين ستون فقرات و همچنين كمر كشش داشته باشيد.اگر در هر يك از اين نواحي كششي احساس نكنيد بدين معناست كه حركت را اشتباه انجام داده ايد.شما مي توانيد با بلند كردن پاشنه هاي خود تعادل خود را حفظ نماييد.

akairan

حركت چمباتمه

3.

اگر كمر شما در وضعيت صحيح باشد شما احساس مي كنيد كه مي توانيد انگشتانتان را از روي زمين بلند كنيد. هر قدر زانوها و كمر شما به آرامش بيشتري برسند ، پاشنه هايتان بيشتر و بيشتر به سمت زمين كشيده مي شوند.به آرامي نفسهايتان را به قسمتهاي سفت و خشك بدن بفرستيد و بگذاريد كه ريلكسيشن كار خود را انجام دهد.

akairan

حركت چمباتمه

سعي كنيد قدرت تحرك خود را حفظ كنيد.اگر قسمت پايين بدن ، تعادل خود را از دست دهد قفسه سينه و قسمت بالا تنه به سمت پايين كشيده مي شود و حالت ريلكسيشن از بين مي رود.

تهيه و ترجمه:گروه سلامت سيمرغ ـ مهرنوش نصوري
www.seemorgh.com
اختصاصي سيمرغ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.