اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش يوگا براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش يوگا

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

مجموعه کامل در DVD فقط 17000 تومان! شماره مجوز:256/85487

با خريد اين مجموعه زندگي خود را دگرگون کنيد و از زندگي لذت ببريد

------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۶:۲۸:۳۱ | نويسنده : يوگا كار |

اگر وضعيت كبري به طور اختصاصي بر روي قسمت بالاي ستون فقرات كار مي كند ، هدف اصلي حركت ملخ بر روي قسمت پايين ستون فقرات است.اين حركت شكم ، بازوها و ....

حركات خم شدن به پشت يوگا,كتاب يوگا,آموزش بدنسازي بانوان

 

حركت ملخ

حركات خم شدن به پشت يوگا - حركت ملخ

اگر وضعيت كبري به طور اختصاصي بر روي قسمت بالاي ستون فقرات كار مي كند ، هدف اصلي حركت ملخ بر روي قسمت پايين ستون فقرات است.اين حركت شكم ، بازوها و پاها را نيرو مي بخشد. حركت ملخ شكم، بازوها و پاها را نيرو مي بخشد و استرس را از بين مي برد.توجه داشته باشيد اگر كمر درد مزمن داريد اين حركت را به هيچ عنوان انجام ندهيد.

1. روي شكم بخوابيد و دستها را كنار بدن قرار دهيد.كف دستها رو به سقف و پيشاني روي زمين باشد.akairan

حركت ملخ

2.

به آرامي سر را بلند كنيد.
akairan

حركت ملخ

3.

(ابتدا باسن را منقبض كنيد) سر ، شانه و بازوها را بلند كنيد.

akairan

حركت ملخ

4.

پاها را از زمين بلند كنيد.دستها را موازي با زمين نگه داريد.براي چند لحظه در اين حركت بمانيد.

حركت ملخ

اين آسانا به سادگي آنچه كه مي بينيم نيست.براي انجام اين حركت حتماً توان بدن خود را بسنجيد و بعد اين حركت را انجام دهيد.بهتر است اين حركت زير نظر يك مربي انجام شود.

محل تاثير حركت:

  • ماهيچه ها پشت پا
  • ناحيه پاييني ستون فقرات
  • ناحيه بالاي ستون فقرات
  • ششها
  • گردن
  • ناحيه بالاي بازوها
موارد درماني:
  • از بين بردن خستگي
  • ازبين بردن نفخ
  • يبوست
  • سوء هاضمه
  • درد در ناحيه پاييني ستون فقرات
فوايد:
  • نيرو بخشيدن به ماهيچه هاي ستون فقرات ، ماهيچه هاي پشتي بازوها و پاها
  • كشيدگي در شانه ها ، قفسه سينه ،شكم و رانها
  • تحريك كردن ارگانهاي شكمي
  • از بين بردن استرس و اضطراب
موارد منع:
  • سر درد
  • صدمه جدي در كمر
  • كسانيكه از ناحيه گردن صدمه ديده اند بايد سر را در وضعيت طبيعي نگه دارند و آن را زياد بالا نكشند و پيشاني را روي زير پايي نسبتاً محكمي بگذاريد.
تهيه و ترجمه: گروه سلامت سيمرغ ـ مهرنوش نصوري
www.seemorgh.com/health
اختصاصي سيمرغ

برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :