اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش يوگا براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش يوگا

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

مجموعه کامل در DVD فقط 17000 تومان! شماره مجوز:256/85487

با خريد اين مجموعه زندگي خود را دگرگون کنيد و از زندگي لذت ببريد

------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۶:۴۱:۵۴ | نويسنده : يوگا كار |

كشش به طرفين در حالت ايستاده

اين حركت انعطاف پذيري ستون فقرات ، بازوها و قفسه سينه را افزايش مي دهد و عملكرد كليه، كبد و طحال را تنظيم مي نمايد. با هم اين حركت را مشاهده مي‌كنيم.

 

حركات ايستاده يوگا,آموزش تمرينات بدنسازي,سي دي ايروبيك

كشش به طرفين در حالت ايستاده

به ادامه مطالب برويد

 

حركات ايستاده يوگا - كشش به طرفين در حالت ايستاده

اين حركت انعطاف پذيري ستون فقرات ، بازوها و قفسه سينه را افزايش مي دهد و عملكرد كليه، كبد و طحال را تنظيم مي نمايد.همچنين اين حركت مي تواند به رديف شدن ستون فقرات كمك كند و باعث شود كه اكسيژن بيشتري وارد ششهاي شما شود.
1. در وضعيت تاداسانا(كوه) بايستيد و به آرامي نفس بكشيد.
akairan

كشش به طرفين در حالت ايستاده

2.

همراه با دم بازوي راست خود را مستقيم بالا آورده و با گوش خود مماس كنيد.

akairan

كشش به طرفين در حالت ايستاده

3.

همراه با بازدم به بازوي راست كشش بيشتري دهيد و از سمت راست خم شويد.به آرامي نفس بكشيد . (در اين حركت كشش كاملاً در سمت راست ما مي باشد.) اين حركت را در جهت ديگر نيز تكرار كنيد.

akairan

كشش به طرفين در حالت ايستاده

اگر اين حركت را بدون فشار آوردن به خود در هنگام خم شدن انجام مي دهيد به شما احساسي متفاوت و عالي به علت ايجاد كشش در ماهيچه ها و ستون فقرات در طرفين منتقل مي شود.اگر در اين وضعيت تعادل نداريد، به آرامي پاهاي خود را كمي از هم جدا كنيد.

منبع سيمرغ

 

 
 
انتهاي ستون فقراتي صحيح و صاف نتيجه هر وضعيت صحيح مي باشد. در وضعيت صندلي انتهاي ستون فقرات و پاها نيرومند شده و قفسه سينه و شكم منبسط مي شود.

1. در وضعيت كوه( تاداسانا) مي ايستيد.akairan

وضعيت صندلي 1

2.

بازوها را كشيده ، ستون فقرات را به سمت بالا بكشيد.

akairan

وضعيت صندلي 1

3.

زانوها را خم كرده و قسمت بالاي بدن را در زاويه 45 درجه نگه داريد.
akairan

وضعيت صندلي 1

در اين وضعيت انتهاي ستون فقرات بايد صاف و كشيده باشد.اجازه دهيد كه وزن قسمت بالاي بدن در لگن خاصره فرو رفته كه در اين صورت ماهيچه هاي پا آرام مي شوند و وزن بدن مستقيم به زمين مي رود. قفسه سينه به آرامي به سمت شكم مي آيد. به آرامي نفس مي كشيم و بر روي حركت تمركز مي كنيم.

محل تاثير حركت:
• رانها
موارد درماني:
• صاف بودن كف پا
فوايد حركت:
• نيرو بخشيدن به قوزك پا،رانها و ستون فقرات
• كشش در ماحيه شانه ها و قفسه سينه
• تحريك ارگانهاي شكمي ، ديافراگم و قلب
• كاهش صاف بودن كف پا
موارد منع حركت:
• سردرد
• بي خوابي
• فشار خون پايين

تهيه و ترجمه:مهرنوش نصوري

www.seemorgh.com

برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :