اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش يوگا براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش يوگا

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

مجموعه کامل در DVD فقط 17000 تومان! شماره مجوز:256/85487

با خريد اين مجموعه زندگي خود را دگرگون کنيد و از زندگي لذت ببريد

------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ | ۰۶:۴۲:۰۰ | نويسنده : يوگا كار |

اين حركت رانها ، زانوها و عضلات كمر را نيرومند مي سازد ، انعطاف پذيري كشاله ران را افزايش مي دهد و انجام اين حركت تمركز و توازن را تقويت مي كند.اين حركت براي ...

حركات ايستاده يوگا,اموزش حركات يوگا,آموزش تصويري يوگاي صورت

حركت درخت

به ادامه مطالب برويد

 

حركات ايستاده يوگا - حركت درخت

<

اين حركت رانها ، زانوها و عضلات كمر را نيرومند مي سازد ، انعطاف پذيري كشاله ران را افزايش ميدهد و انجام اين حركت تمركز و توازن را تقويت مي كند.اين حركت براي افرادي كه سياتيك دارند و همچنين كف پاي آنها صاف مي باشد مفيد است.

1. در وضعيت تاداسانا(كوه) مي ايستيم.

akairan

حركت درخت

 

2. همراه با بازدم ، پاي چپ خود را بلند كرده و در كشاله ران مي گذاريم بصورتي كه انگشتان پا به سمت پايين باشد.

akairan

حركت درخت

 

3. همراه با دم، بازوها را به طرفين باز مي كنيم . در اين حالت بايد كف دستان به سمت زمين باشد.

akairan

حركت درخت

 

4. همراه با بازدم،كف دستهايمان را بر روي هم مي گذاريم.

akairan

حركت درخت

 

5. بازوها را همزمان بالا آورده و براي حفظ توازن سعي كنيد به يك نقطه روبروي خود خيره شويد و از شكم نفس بكشيد.akairan

حركت درخت

در ابتدا ممكن است براي انجام اين حركت و حفظ توازن نياز باشد كه به ديوار تكيه دهيد.كسانيكه از سردرد ، بي خوابي و فشار خون بالا يا پايين رنج مي برند بايد براي انجام اين حركت بيشتر احتياط كنند.

محل تاثير حركت:
• رانها
موارد درماني:
• سياتيك
فوايد:
• نيرو بخشيدن به رانها، قوزك پا و ستون فقرات
• كشش در كشاله ران ، داخل رانها، قفسه سينه و شانه ها
• تقويت تعادل
• از بين بردن سياتيك و كاهش صاف بودن كف پا
موارد منع:
• سردرد
• بي خوابي
• پايين بودن فشارخون
• فشار خون بالا:دستها را نبايد بالا ببرند.
تهيه و ترجمه:مهرنوش نصوري
www.seemorgh.com

 

 
 
انتهاي ستون فقراتي صحيح و صاف نتيجه هر وضعيت صحيح مي باشد. در وضعيت صندلي انتهاي ستون فقرات و پاها نيرومند شده و قفسه سينه و شكم منبسط مي شود.

1. در وضعيت كوه( تاداسانا) مي ايستيد.akairan

وضعيت صندلي 1

2.

بازوها را كشيده ، ستون فقرات را به سمت بالا بكشيد.

akairan

وضعيت صندلي 1

3.

زانوها را خم كرده و قسمت بالاي بدن را در زاويه 45 درجه نگه داريد.
akairan

وضعيت صندلي 1

در اين وضعيت انتهاي ستون فقرات بايد صاف و كشيده باشد.اجازه دهيد كه وزن قسمت بالاي بدن در لگن خاصره فرو رفته كه در اين صورت ماهيچه هاي پا آرام مي شوند و وزن بدن مستقيم به زمين مي رود. قفسه سينه به آرامي به سمت شكم مي آيد. به آرامي نفس مي كشيم و بر روي حركت تمركز مي كنيم.

محل تاثير حركت:
• رانها
موارد درماني:
• صاف بودن كف پا
فوايد حركت:
• نيرو بخشيدن به قوزك پا،رانها و ستون فقرات
• كشش در ماحيه شانه ها و قفسه سينه
• تحريك ارگانهاي شكمي ، ديافراگم و قلب
• كاهش صاف بودن كف پا
موارد منع حركت:
• سردرد
• بي خوابي
• فشار خون پايين

تهيه و ترجمه:مهرنوش نصوري

www.seemorgh.com

برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :