اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش يوگا براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش يوگا

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

مجموعه کامل در DVD فقط 17000 تومان! شماره مجوز:256/85487

با خريد اين مجموعه زندگي خود را دگرگون کنيد و از زندگي لذت ببريد

------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۲۳ تير ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۰:۰۰ | نويسنده : يوگا كار |

چرخش هوشيارانه

چرخش هوشيارانه
اين حركت براي ارگانهاي شكمي و ستون فقرات مفيد است.اگر كمردرد مزمن و يا صدمه ديدگي در كمرتان احساس مي كنيد از انجام اين حركت خودداري كنيدو ترجيحاً حركت را زير نظر مربي انجام دهيد.
به ادامه مطالب برويد
حركت چرخش هوشيارانه در يوگا ، آسانايي مهم براي نيرو بخشيدن به كمر است.اين حركت نواحي شكمي ، خصوصاً كبد، طحال و روده را ماساژ داده و سفت مي كند.اين حركت كمردردهاي خفيف را كه بوسيله تنشهاي عضلاني بوجود مي آيد از بين مي برد.
1. روي زمين بنشينيد و پاهايتان را جلوي خود دراز كنيد.
2. پاي چپ را از زانو خم كرده و روبروي سينه خود بگذاريد.
3. لگن را به سمت زانوي چپ بچرخانيد.بازوي راست را دور زانوي چپ بپيچانيد و زانويتان را در زاويه آرنج قرار دهيد.
4. دستانتان را در هم قفل كرده و در تمام مدت كمرتان را صاف نگه داريد.

كمر خود را زياد نچرخانيد زيرا ممكن است كمر دردي را كه احساس مي كنيد بدتر شود.

محل تاثير حركت:

  • شانه ها

فوايد:

  • افزايش قدرت هضم

موارد منع:

  • اسهال
 تهيه و ترجمه: گروه سلامت سيمرغ _ مهرنوش نصوري

برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :