اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش يوگا براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش يوگا

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

مجموعه کامل در DVD فقط 17000 تومان! شماره مجوز:256/85487

با خريد اين مجموعه زندگي خود را دگرگون کنيد و از زندگي لذت ببريد

------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۲۳ تير ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۲:۰۰ | نويسنده : يوگا كار |

آموزش حركت كشيدن پا بطرف خود يوگا

حركت كشيدن پا بطرف خود
اين حركت براي قوي شدن پاها و انعطاف پذيري بدن بسيار مناسب مي باشد، همچنين شما را براي حركات سختتر آماده مي سازد. با هم اين حركت را مشاهده مي‌نماييم.
به ادامه مطالب برويد

 

 اين حركت يوگا، حركتي است كه اگر شما بخواهيد پاهايتان را قوي نماييد، مي توانيد آن را انجام دهيد. انجام اين حركت باعث تقويت انعطاف پذيري بدن شما مي شود و شما را براي انجام حركات سختتر آماده مي سازد. در اينجا با آموزش اين حركت آشنا مي شويم.

1. روي يك زير انداز دراز بكشيد و زانوي راستتان را خم كنيد.
2. پاي چپ را بلند كنيد.
3. پاي چپ را با هر دو دست بگيريد. اگر نمي توانيد كف پاي خود را بگيريد براي اين حركت مي توانيد از طناب استفاده نماييد و يا ران پا يا ساق پاي خود را بگيريد. لگن خود را روي زمين پهن كنيد و پايتان را به طرف خود بكشيد. شانه ها را مماس با زمين نگه داريد .
4. پاي راستتان را روي زمين قرار دهيد. پاي چپتان را به سمت خود بكشيد. لگن خود را روي زمين پهن كنيد و همانطور كه سعي مي كنيد پاي سمت چپتان را به طرف خود بكشيد، فشاري نيز در جهت عكس آن بر پا وارد نماييد.
تهيه وترجمه:گروه سلامت سيمرغ  _ مهرنوش نصوري

برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :